- fi
- sv
- en
- ru
- Forms
- Esteettömyysdirektiivi
- Esteettömyysdirektiivi
- EU-sääntely ja yhteistyö tupakka- ja nikotiinipolitiikassa
- EU-sääntely ja yhteistyö tupakka- ja nikotiinipolitiikassa
- EU-sääntely ja yhteistyö tupakka- ja nikotiinipolitiikassa
- EU-sääntely ja yhteistyö
- Sosiaalityön tutkimus (linkki)
- Gielddat
- Vanliga frågor om reformen av lagstiftningen om mentalvård
Miten asiakkaat ovat kokeneet päivystysapu 116 117 -palvelun?
Helsingin ja Uudenmaan sairaanhoitopiiri (HUS) on ottanut päivystysapu 116 117 -palvelun käyttöön. Mutta miten asiakkaat ovat kokeneet palvelun?
Ylilääkäri Leena Soininen HUS:sta kertoo videolla vastauksen tähän. Lisäksi hän kertoo, miten päivystysapu 116 117 -palvelu aloitettiin HUS:ssa ja miten henkilöstö on otettu huomioon palvelun rakentamisessa.
Päivystysapu 116 117 on uusi maksuton päivystysnumero, jota on kokeiltu HUS:ssa ja joka laajenee valtakunnalliseksi 2019.
Se tarjoaa päivystykseen liittyvää ohjausta ja neuvontaa puhelimitse ja verkossa, kun kyse ei ole hätätilanteesta.
Linkki videoon: https://youtu.be/AvhoPTsUNQo
Lisätietoa
Mikä on päivystysapu 116 117? (stm.fi)
Päivystysapu 116 117 - ohjausta ja neuvontaa puhelimen ja digi-palvelujen avulla (alueuudistus.fi)
116 117 - numero joka mullistaa päivystystä (Muutoksessa blogi - alueuudistus.fi)